کاش در این آذر ماه کسی بدنبال من میگشت
شاخه ای رز در دست به زیر پنجره مرا مینگریست
با فنجانی چای،تمام عاشقانه های جهان را
تقدیمش میکردم
و
کاش کسی می آمد
ومرا باخود می برد،
می برد مرا به آرزوها
کسی می آمد ز راه،
دست مرا به عشق میفشارد
و
عشق را معنا میکرد
#مرد تنهای شب
ما را در سایت خیابان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 157