چشم هایش

خرید بک لینک

میخواستم بروم
دربه در جاده ها بودم!
نه مقصدی برای رفتن بود
نه کلبه ای برای ماندن؛
به خود امدم، آنقدر ها رفتهبودم
و نرسیده بودم
که تنها مانده بودم
آمدم که باز گردم،
یادم امد، منتظری نیست
کوچه ها هم میل بازگشت من نداشتند
کولهبارم تنها چمدانی بود
و
تکه عکسی جا مانده از اخرین خاطره،
و تنها در میان جاده ها
من مانده بودم
و
چمدانی
و
تکه عکسی
از چشمانش....

خیابان...

ما را در سایت خیابان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 165 تاريخ: پنجشنبه 2 اسفند 1397 ساعت: 5:31

صفحه بندی